Halaman

Tuesday, January 31, 2012

AnUgErAh JuArA LaGu Ke 26 ?

Assalamualaikum ?
Hai ? Sihat ?
Hm . Ye lah , aku cakap dengan korang yang bace post neyh .
Dah bace kan title tuh ?
Aku nak cerita pasal AJL yang ke 26 neyh . .
hehe . .

Ramai jugak kan artis yang datang . .
Well , ape pendapat korang tentang AJL kali neyh ?
Bagi aku oke lah . .
Tema nye "AIR"
Walaupon aku tak suke warna biru , tapi aku sokong lah
dari jauh tema tuh . .
hahahaha . .

PATUT KER HAFIZ MENJADI JUARA ?
hahaha . .
Aku pon tak tahu lah . .
Tapi aku kesian tengok ALYAH . .
Ye lah , pentas dye cantik ape !
Kan 3x ?
(walaupon mase persembahan ALYAH aku tak tengok
sebab ade keja . . haha)

HAFIZ cume memodalkan suara !
Boleh menang ! Power !
"Kelas kau jah" . .
hahahaha . .
Aku dah pikir dah kalau lah NAJWA LATIFF menang !
hahaha . .
Mesti terkejot giler kan ?
Tak per lah , bagi yang tak menang tuh .
Mungkin memang tak ade rezeki kan ?
So , ape yang penting ?
KERJASAMA !
hahahahhahaha . .
Salah ye perkataan tuh ! ngee ~
Ape yang penting , kita kena berusaha lagi !
Oke !
Terutama nye pade diri aku sendiri yang nak SPM taun neyh !
hahahaha . .

Bawah neyh ade sikit picture yang boleh
dikongsi bersama . .
hahaha . .




Amboi ! Meletup adik AKU ye ! (kiding only) !
HAHAHA . .
Sangat comel . .
hehe . .



Kenal kan ? Bagi yang tak kenal . .
Nama dye : NAJWA LATIFF 
hehehe . .


Semangat mereka yang membawa mereka
SEHINGGA !
mendapat naib juara AJL . .
Bagus2 !
hehehe . .


Pentas YUNA cantik kan ?
Persembahan YUNA jugak BEST !
Hehe . .


Sayang wok ! 
Mase neyh aku tak tengok ! 
Just dengar lagu yang diorang nyanyi . .
huhu ~


Tahniah , ALYAH ! 
Persembahan anda memang TOP !
Walaupon aku tak tengok . . 
hehehe . .


BTW , Tahniah jugak HAFIZ !
^_^

And last photo ! 
hehe . .



Pemenang2 AJL KE 26 . .
Tahniah !


Seronok ? Cuci mata ? hahaha . .
Oke lah , sampai sini saje !
Thankz pade yang sudi bace post neyh !
And rajin2 kan lah tangan anda like , komen and sudilah follow
aku yek !
hehehehehe . .
Assalamualaikum . . .

                                                                

No comments: