Halaman

Friday, February 24, 2012

Lagu Baru ! ^_^

Assalamualaikum !
Hola ! Wah ! Rindu lah blog aku ney !
Hehehe . .
My BFF sihat ? hope korang sihat ye !
Kali ney aku buat post yang ringkas and padat ! hihihi

Hari ney aku nak talk2 bout lagu yang baru aku jumpe and terus suke !
hihihi . .
Bila korang click link blog aku , korang dapat dengar lagu kan ?
Oke , lagu pertama tuh bertajuk :
"BE MINE by TASHA MANSHAHAR
Lagu neyh lah yang aku maksud kan !

Hmm . .
Pernah dengar lagu dye ?
Kenal penyanyi dye ?
Aku tak tahu lah sama ade aku ney yang ketinggalan zaman
or aku orang yang tahu lah jugak ade lagu baru !
huhuhuhu . .
Hm , aku rase lagu tuh lagu baru . . 
Sebab aku tak pernah dengar di mane2 . .
Aku tahu lagu ney dari budark tagged . . huhuhu . .
So , bila aku terdengar , 
aku rase sedap lah pulak lagu ney !
Sampai hafal ! hihihi

Cube tengok kat youtube ye !
Ney link nye !



Oke lah ! Aku just nak share tuh je ! hihihi
Selamat menyukai lagu itu ye ! hahaha . .
Assalamualaikum . .


                                                                                 

No comments: