Halaman

Monday, February 13, 2012

sHaH aLAm ! I'm ComInG ! hehe

Assalamualaikum . . hai korang !
Sape rindu aku ? Angkat tangan ! Ramai nye rindu aku !
Thanx rindu aku ! Rase dihargai . . hehehe
(perasaan habiz)
hahahaha !

Fuhh ! Memang osem ! haha
Best sangat2 dapat pegi Shah Alam pade (Sabtu,11/02/2012) . .
5.30 pagi kterowg dah kena bertolak ker sana . .
6.35 kteorang sembahayang kat Melaka . .
Sampai sane pukul berape ek ?
huhuhu . .
Tak ingat lah . . Hm , ble sampai , akk2 and abg2 daripade
UITM PENCAK ALAM pon datang . .
Pastu kterorg bekpez , then kterorg dibahagikan kumpulan . .
Aku kumpulan yang ke 2 . . Ahli nye ade 8 orang . .
3 orang fesi perempuan , sorang fesi lelaki , 2 orang dak bm perempuan
and 2 orang dak bm lelaki . .
Pagi2 kterorang dah kena wat CHICKEN DANCE !
Abg2 and akk2 tuh tol2 suporting ! Best2 . .
Hm . .
Pas dah bagi kumpulan , kterorng diminta buat bendera kumpulan then
buat cheear . . Tahu kan cheear tuh ape ?
Hm ! Bagus2 ! Tak yah nak terangkan . . hehehe . .
Nak tahu nama kumpulan aku ape ?
hahahahaha . .
Comel nama kumpulan aku ! hehehe . .
Nama nyer "BUMBLE BEE"
Kan aku dah cakap comel ! Tak caye ! hehehe . .
Pas dah siap buat tuh semua , kterorang kena wat aktiviti explorace !
Ade 5 cheakpoint !
Seksa giler mencari cheakpoint tuh ! Jauh perjalanan nyer !
Banyak liku2 yang perlu kterorang lalui !
SERIOUSLY ! MEMANG PENAT !
Bayang kan dari pukul 10 pagi kalo tak silap , sampai pukul 1 lebih baru
kterorang siap explorace . .
Dah lah jauh , penat . .
Tapi semua nye berbaloi ! Kenapa ?
Nati aku bagi tahu ye kenape ! hehehehehe . . .
Pas dah habiz explorace , kterorang makan tengah hari . .
Makanan nye sedap ! Kterorng makan nasi ayam ! yum2 . .
Sedap2 . . hehehe . .
Pastu kter orang merayau2 kat kawasan tuh sampai pukul 4 petang . .
Then , kterorang nek bas pegi MASJID 
Tok sembahyang ASAR and jamak kan sembhyang ZOHOR tadi . .
ZOHOR kterorng tak sembhyg mse tuh sebab keadaan
kterorng yang kotor . . huhu
MASJID tuh kan besar , ade bilik wuduk , bilik mandi . .
So , pas mandi kteorng sembhyang lah . .
Pas sembhyng and siap2 pakai bju cantik2 . . Dah wangi2 . .
Kterorng kena turun , ade ceramah sekejap . .
Sementara menunggu makan malam . .
Ye ! Kterorng makan dulu baru sembhyg MAGHRIB . . huhuhu
Dah selesai buat semua tuh , kterorng ade penyampaian hadiah 
tok pertandingan explorace tadi . . hehehe
Tempat ke 3 dimenangi oleh kumpulan 10 
Tempat ke 2 dimenangi oleh kumpulan 9
Tempat pertama dimenangi oleh kumpulan 2 iaitu "BUMBLE BEE"
(hehehe , kumpulan aku ! Horreeyy ! hahaha)
Ney lah sebab kenapa aku cakap berbaloi. . hahahahha

Pastu ade sesi foto memoto ! hehehe
Then , kterorng pon berpisah , gan akk and abg2 fesi yang best ! huhuhu
Then , kterorng pon bertolak ke ICT SHAH ALAM . .
Aku ingat kan best , rupe2 nye tak best pon . . huhuhuhu
Duit aku membazir sebab pegi sini lah . .
huhuhuhu . .
Sampai ICT dalam pukul 9 malam . .
Cikgu bagi mase 1 jam jerk ! huhuhuhu ~
Pastu kterorng gerak tok balik ke rumah ! hahahaha
Mse neyh masing2 ingat bantal bucuk !
Pakcik bas tuh siap bg kterorng tengok filem OMBAK RINDU !
hahahahaha . .
Aku tengok sikit je . . Sebab penat lah . .
huhuhu . .
Sekarang pon kaki aku masih lenguh lagi . .
SERIOUSLY ! PENAT ! FUHH ~ 
Sampai sekolah dalam pukul 1 pagi . .
Bawah neyh ade sikit gambo2 . . Nak tengok lebih banyak gambo ?
Tengok kat FB aku ! Bukan PAGE oke ?


~  T H E     E N D ~



~ BUMBLE BEE ~
Aku yang pakai anak tudung warna biru . .
hehehe . .


Ney kumpulan Ain Z ! 
Comel kan ? hehehe . . . .


Aku and Ain Z !
Peace ^_^


Comel tak kterorng ? hahaha . .
Senyum2 selalu !


Peace saje ~ hehehe


Ape tengok2 ?
hehehe . . 

Last photo ! 
Nak tengok lebih banyak ? pegi kat FB aku oke ?


Aku bersama akk and abg fesi !
Sebenarnye aku nak amik gambo gan akk tuh je . .
Tibe2 termuncul lak abg ney kat gambo ney . . hehehehehe . .
Eh , bju abg neyh sama pulak baju gan aku !
hahahaha . .
Okey lah . . Thankz pade follower , yang like page aku ,
yang add aku and tak lupe yang sudi bace post aku . . Thankz so much !
Love u like a love song lah ! hehe
Assalamualaikum !


                                                                                     

No comments: