Halaman

Tuesday, May 1, 2012

Kem di Hotel Pelangi

Fuuhhhhhhh .. (berhabuk)
*bersihkan jap .. sabo ye ..hihihi .. ^_^*
Oke ! Done !
Assalamualaikum ..
Hi , sume !! Ape kabo ?
Korang sihat ?
Alhamdulilah , sihat ye sume ? ^_^
Aku x sihat ney .. huhu ..
Tapi x pe lah , alhamdulilah , masih mampu menaip entry kali ney ..
Hmm .. Lame gak kan aku x update blog ?
Huhu .. Banyak sebab kenape aku x update ..
Nak tahu ?
Yang x nak tahu , x pe .. X kesah ~
1.Aku bz lah , ye lah mid year exam dah dekat kot ?
 kan ? So , aku kena prepare everything la kan ..
2.Aku x tahu nak cerita ape .. Aku x nak cite yang bukan2 kat blog aku ..
 Nati x best , setakat nak nyemak kan blog dengan entry2
 yang x best buat ape kan ? Bek x yah wat .. hihi
3.Aku ney xd lah aktif sangat dalam blog .. Tengok je la follower aku ,
bape puluh tuh je yang setia berkawan dengan aku .. kan ? hehehe ..
Rase nye tuh je lah kot .. sebab2 nyer ..
Well , sekarang aku nak citer pasal semalam , ..
Semalam  sory , mean 28 April 2012 (SABTU)
aku ade kursus pemantapan kendiri
SMK BANDAR MAHARANI VS SMK BUKIT NANING . .
(*VS tuh aku saje2 letak .. kiterowg bek2 je .. xd gadoh2 .k
so,jgn salah paham)
tok pelajar2 pemegang biasiswa 2012 ..
Oke , siyez aku cakap ..
Aku dapat belajar banyak benda baru ..
Seronok sangat , ye lah walaupon kursus
 tuh berlangsung satu hari je ,.. tapi best ape ~ hihi ..
Tapi penat lah jugak kan ..
Dari kol 8.30 pagi - 4.00 petang ..
Ade satu part ney kan yang wat aku tibe2 je sebak ..
huhuhuhuu ..
Aku menangis dalam hati .. hehe ..
Kau boleh ? hahahaha .. hukhukhuk(batok)
Tajuk part tuh pasal setiap keluarga mesti ade seorang graduan ..
Nampak nye , dlm fmly aku lom ade ag ..
So , aku lah yang kena berjuang mati-matian taun ney ..
huhuhu ..
Tak sangka aku dah SPM wei ! Caye ke tidok ?
hahaha ..
X masal ~ ^_^

Ok lah , aku nak share some picture yang aku amik
kat hotel pelangi tuh ..
Tapi sory la ade picture yang x diambil gegar ..
Tuh pon sebab kesilapan teknikal ye .. hihi ..
Hope enjoy , .. hihi ..

huhu .. sedih tgk pix ney ..

nak tido aku ! haha

amik kau ! ijau teruz .. haha

suke picture ney ! hehe 

1 malaysia beb ! hehe

sempat pegi jalan2 .. hehe

last photo , alia with ain ..

Oke , dah tengok kan sume picture ? Hmm , komen sikit ? hihihi ..
Ouh , ye .. Lupe nak bagitahu , ..
Tapi kalo aku bgtahu mesti korang gelakkan aku .. huhu
Tak pe lah , x kesah pon .. hehe ..
Nak tahu x ?
X nak tahu x pe .. Hmm ,
Aku x ley naik lift larh ~
SIyez aku cakap !! huhu .. 
Bila aku naik , aku akan cangkung dalam lift tuh .. hahahaha
Kelako an ?  Aku x ley lah ..
Aku dah try tok berdiri , tapi aku xley .. 
Pale aku mesti pening nyer ! huhuhu
Wat malu je kan ? huhu ..
Hmm , oke lah setakat ney aje ..
Thanx bace entry aku kali ney , oke .. and . .
Thanx sudi singgah blog aku yang x cantik ney kan ..
Thnx you so much ! ^_^
See you next time .. Don’t lupe2 like my page “KU JUGA PUNYA HATI (ALIA AZ)” ,
Also can add me , ALIA AZ . . Oke , tata ..
Assalamualaikum .. ^_^ 




                                                                                 

No comments: