Halaman

Saturday, June 30, 2012

Hari Keusahawanan & Hari Terbuka 2012



Assalamualaikum ..
Hai .. Ape kabo ? Sihat ? Alhamdulilah , sihat ..
Wahhh ! Tak sabo nak taip ney ..
 Maklumlah , dah lame tak taip
entry , and blog pon dah dikemaskinikan .. 
Tak der lah serabot cam dulu ..
Hehe .. Just yang wat aku tension nyer 
ialah si “HEADER TERSAYANG” aku neyh ..
Banyak kali aku buat header transparent guna photoscape+gimp ..
Akhirnyer ? Sama gak ! Tak jadi ! 
Nampaknyer kenalah guna
photoshop ! Huhu ..
Eh , dah salah jalan lak .. Hihi .. Map yer .. Cita len pulak ..
Kesalahan tangan , tertaip benda len .. huhu ..
Korang mesti bosan kan entry panjang2 ? 
Hm , sama lah kite ..
Tapi nak wat cam mana dah lama x taip entry ..
Cop2x !! JANGAN LAH OUT DULU ??
Huhuhu .. Aku start cita ye ?
Well , aku rase taun ney nyer HARI KEUSAHAWANAN tak berape best ..
Maybe sbb xd abg2 and akk2 fom5 taun lepas2 kot ???
Tapi ade gak yang dating , just x ramai lah ..
 *sayang dye tak datang-(owner)*
Yang pasal Hari Terbuka malaz nak cita ..
Owner kena mara lah gan parents coz ?
BAD RESULT ! huhuhuhu .. ><
Malas nak cita panjang2 .. Korang pon x suke kan pjg2 .. hehe
Tak pe2 .. Ney ade sedikit picture .. So , ENJOY ! ^_^

gerai yang agak ramai dak2 ney pegi ..

Kalo tak silap ney gerai PPI 
Busy sungguh mereka ..

Persatuan Bahasa Cina

Pusat Sumber Sekolah

Sibuk2 ! ><


senyum and peace !


Comel tol cikgu ney ..
Aku suke tengok dye senyum ~ hihi


cikgu fariza with mariana ~


Hihi .. 
Comel nyer cikgu sharifah ! ~


cikgu hanizah .. 


wah , cikgu iza ..
PEACE MAN ! 
hihi ~

Ok lah , tuh je .. Sebenarnye ade bnyak lagi gambo ..
Tapi malas nak upload kat blog ..
Sbb ? Line internet lembab ..
Harap maklum .. hehe ..
Thnx ye sudi singgah blog aku yang x bape cun ney ..
huhuhu .. Jangan lupa follow and ceting2 ye ..
hihihi .. Have a good day ~
SEKIAN ~

No comments: