Halaman

Saturday, August 18, 2012

Malas Nak Taip Entry Baru ???




Assalamualaikum !
Salam akhir ramadhan buat semua umat Islam ..
Sedih ye ? Tinggal 1 hari lagi pose ..
Dah lama aku x update blog ..
Maklumlah bz memanjang ..
And aku x dibenarkan asyik men lappy ney je ..
Huhuhu ~ Sbb ??


Nak exam lah  !! Huhu ..
Taun ney aku x rase feel nak raye lah ..
Tak tahu nape .. Maybe .....
Sebab nak exam kot ????
Nek cuti raye ney dah ade trial exam ..
Ouhhhh !! Noooo !!
Doakan aku eh ?? Semoga jase korang dibalas oleh Allah ..
Amin ~ :)
Aku dah lame nak update blog .. Tapi bila nak 
taip je malas ..
Tapi bila dah tulis kat kertas ,
seolah-olah aku dah luahkan cerita tuh au ..
Menyebabkan .......
Aku malas nak taip sebab aku dah lega tulis kat kertas tadi ..
Sekarang korang paham kan ?
Nape aku x selalu update blog ??


And biase nyer aku kalo nak update entry baru , aku
akan tulis kat satu kertas ..
Nati tinggal taip jer lah kat sini .. Tak yah pikir2 nak taip ape kan ??
Tapi ....
Entry kali ney ape yang terlintas di otak aku ,
aku akan taip ..  Hahaha ..
Kang x update2 gak entry ney ..Hehe ..
Sekarang x aman lah kalo tulis kat dairy ..
Sebab ?? Hahaha ..
Bahaya !! 
Kenape ??? Hihihihi~
Secret !!! >< 
Oke , now ???
At least , sekarang aku update gak blog ..
Kan ???? Hihi ~

Di kesempatan kali ney , aku nak mengucapkan
" SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR & BATIN "
Sekiranyer aku ade wat salah kat korang , aku seikhlas hati
memohon maaf ye .. Expesially ,
kawan2 aku kat sekolah tuh ..
Maaf kan kesilapan aku ... :'(
So , nikmatilah pose terakhir esok .. Hehe ..
And tahniah kepade korang kerana berjaye , menyempurnakan 
tanggungjwab sebagai umat Islam ..
Alhamdulilah ~

Sekian ~ 

Note : Maybe esok last aku on9 .. Sebab .... Aku akan beraye di kampung .. Kat kampung xd line internet .. So , x ley on9 lah ~ Waaaaa ... Sedih nyer ... Insy-Allah sampai raye ke4 .. Tapi kalo ade jodoh berjumpe gan line internet , insy-Allah aku orang pertama yang on9 kat kampung !! hahaha ...


No comments: