Halaman

Tuesday, October 23, 2012

Jamuan Tingkatan 5 SMKBM !! Awesome !!! ^^



Assalamualaikum ~

saje letak besar2 ini gamboo ! hehe .. :)

Hye ! Ape kabo ? Fuhh !! Penat2 .. Aku baru balik dari sekolah coz hari ney ade jamuan akhir tok form 5 .. Maklumlah , lepas ney dah habis sekolah .. Tak jumpe cikgu2 and member2 lame .. So , hari yang paling bermakne lah jugak tok aku .. Best lah jugak walaupon penat .. 

Hmm .. ramai jugak yang datang .. And x sangka baju2 dowg lagi hott .. Maksud nyer .. lagi cantikkk laaa daripada aku .. Huhuhu .. Hari ney aku pakai dress .. Wahhh ! Dress gituu .. Haha .. APTB .. Takot jugak nak pakai dress .. Sbb dengo ramai yang pakai baju kurung ,.. Huhu .. Then , dengan berani nyer aku pakai lah dress .. Sampai sekola , huhuhu .. Dowg lagi BOMMMM daripada aku .. Hahaha .. Ape aku kesah ! Kita kan berkawan , so .. Hehe .. (*tak tahu nak cakap ape sebenarnyer*)   .. 

Happy giler hari ney .. Hahaha .. Tak sangka nombor "083" membawa lucky pade aku .. Nombor aku dicabut oleh cikgu NORAINI .. Wahhh !!! Mule2 .. Tak sedoo nombor sape .. Tapi kawan aku dah mula cek nombor , aku dengo "macam" , macam eh ?? macam nombor aku .. Hahaha .. Kwan aku pon ckp .. "Alia , nombor kau lahh !" Terkejot gak .. Haha ..
Maklumlah , first time dapat nombor yang lucky .. Alhamdulilah .. :)

Memang lah hadiah dye tak seberapa ,.. Tapi happy jugak lah coz x pernah dapat lucky draw kot .. Huhu .. Alhamdulilah .. :) Memang best giler lah coz ade persembahan , ucapan pengetua baru , makan2 (*tuh yang penting uh ! hahaha*) , ade slide show and best giler laa .. :) Oke lah .. Tuh je kot .. Thanks sudi bace entry kita .. Kita hargai .. Anyway , ade sikit gambar yang boleh korang tengok segala gelagat .. Tapi sorryyyy kalo x besttt .. Huhu .. Maaf yeee !! :) ENJOY !! :)

sebelum majlis dimulakan ~


Penyambut tetamu ~ hehe

Ketibaan Puan Pengetua ..
*baju biru*

Baru nak start ~

Terpegun tengok sape tah ~ Sape sey amik !! huhu 
#APBT#

tuh laa dress aku .. hihi

that's me !! hehe ..

suguna and mariana ..

mariana and izzati ~

Antara pasangan yang menarik perhatian pihak media (hanphone and kamera) ..
Hahahaha !

izzati , mala and me ! :)

para tamu yang hadir ~ 

081 - izzati , 082 - premala , 083 - me , 084 - mariana .. :)

There is my lucky draw ..
Just haadiah jajan je .. Yang depan uh saje letak wat nyemak .. haha .. 

Oke ! Thank guys ~ :) Assalamualaikum ~


No comments: