Halaman

Saturday, November 23, 2013

Ada blogger mintak tolong ! Help me please !!!!!


Assalamualaikum 

okay ! tak comel cam korang ~ huhuhu ,, :( 

Blogger tu aku laa ~ #perasan ! Haha . Rasa malas sangat nak update ! Huhu , maaf laa ~ Bila nak pergi je , mesti hati aku risau and hati aku jadi tak tenang . L Dari dulu macam ney . Esok aku dah nak pergi belajar kat UiTM KUALA PILAH NEGERI SEMBILAN – campus beting . Yup , dulu masa pra dip aku kat situ jugak tapi campus melang . Alhamdulilah , aku dah pass pra dip and sekarang aku dapat sambung belajar dalam course FOOD TECH , J


Ouhh ye ,, please sangat2 ! Nak mintak pendapat pada korang , patut ke saya ambil ptptn ??? Saya ade dapat surat dari ptptn , and dalam surat tu dia tulis sukacita bla bla bla , . . and dia bagi cek dalam surat tu RM1,500 . Parents pon tak tahu sama ade nak ambil ke takk ,, tolong ye pada sape yang dah ade pengalaman . Tolong komen ye ! J



Kali ney aku nak taip sikit je , panjang2 pon tak tahu nak cakap ape . Hehe . Doakan aku baik2 kat sana ye , and doakan aku dapat kawan yang baik2 , amin ~ And doakan aku jugak berjaya dunia and akhirat , Semoga aku tak lupa pade parents aku , family aku and dapat balas jasa mereka . Amin ~ In Sha Allah . hehe . 


Goodluck pada sahabat2 aku yang kat luar sana ! Sorryyy tak dapat hangout dengan korang . Ada masa , In Sha Allah kita jumpa lagi keyhh , maybe time tu korang dah kawin kot ? Hahaha , amin ~ J

p/s : doakan aku dimurahkan rezeki ye ,, J
p/s : jangan lupa komen ! hehe ,, tolong ye ,, tengah binggung ! :P
p/s : ingat nak post pasal say goodbye je , tapi baru ingat ade problem pasal ptptn , so tajuk ponnnnn . . . . haha . tah pape ! maaf ! :)


10 comments:

budakvanilla said...

klu mmpu baek xpyh ambk ptptn kn. . :)

Unknown said...

My dear alia, bincang dulu dengan parents. Kalau berkemampuan, tak perlu ambik ptptn.Anyway, study smart ya. Insyaallah, bila niat kita baik, takkan lupa orang tua.

Unknown said...

1500 tu untuk yuran awal...nanti setiap se dia akan potong 500 jadi duit tu x payah bayar blk....elok amik ptptn senang sikit pembelajaan tu..(^_^)

Unknown said...

@Si budak Vanilla : hmm .. okayh !
@Ryne Moza : hmm , tah laa ~ takot suatu hari nanti x mampu macam mana ?
@Syaz wan : x paham ~~~ btw , thanks :) hehe

zeera lily said...

kalau parent mampu nk taguung yuran & duit belanje xperlu la..

discus ngn parent dulu..

tp blaja bnyk guna duit..

tp.. amik ptptn pon cm mnyesal bila nk bayar balik resa berat je...sobss..

Unknown said...

@zeera lily : hmm ,, yup .. thanks :)

Unknown said...

Rasanya, kalau mampu baik tak payah.

Unknown said...

kalau parents mampu..tak yah la dik..

Unknown said...

thanks ye ,, :)

Cik Atynn said...

Assalamualaikum, hye adik.. akak uitmns.. nway kalau mampu rasanya tak perlu ambik..duduk sm berapa ?